Back


 

  • Thomas, M. (2018). Social media strategy: Boost your business, manage risk and develop your personal brand. Pearson.
     

“Social media is transforming every aspect of our businesses lives, yet few of us have the skills to make the most of the opportunity.

The Financial Times Guide to Social Media Strategy is your definitive guide to harnessing the power of social media. Through user-friendly language, practical guidance, inspirational case studies and proven methodologies, you can gain a competitive advantage by generating better results, making more sales, building stronger and more valuable networks and enhancing the potency of your personal digital brand.”

 

Visão Geral da Privacidade
Escola Superior de Educação - ESE/IPS

Este site utiliza cookies para lhe oferecer a melhor experiência possível. As informações dos cookies são armazenadas no seu navegador e permitem funcionalidades como reconhecê-lo quando regressa ao nosso site e ajudar a nossa equipa a perceber quais as secções que considera mais interessantes e úteis.

Cookies Estritamente Necessários

Os cookies estritamente necessários devem estar sempre ativados para que possamos guardar as suas preferências de configuração de cookies.

Cookies de Terceiros

Este site utiliza o Google Analytics para recolher informação anónima, como o número de visitantes do site e as páginas mais populares. Manter este cookie ativado ajuda-nos a melhorar o nosso website.